Den stora shoppingdagen!

Jag hade ju bestämt sedan innan att jag skulle köpa en IPad air idag och jag hade också bestämt att jag skulle gå på rean. Det blev en dyr dag som slutade på nästan 5000 kr allt som allt. Jag har nu en del ångest men samtidigt så ska pengar också användas och allt behöver man faktiskt inte lägga på hög!
Sitter och bloggar på denna just nu. En viss skillnad mot min mobil. Jag älskar det hittills!

Fyndade denna tröja från VILA på 70 % rea. Den hade kostat 300kr men jag gav 90kr. Älskar detaljerna!

Jag behöver verkligen byxor! Sedan jag tappat 3kg så har jag knappt några som passar. Dessa två var så snygga och satt precis som jag ville! 300kr för båda!

På h&m hittade jag inte så mycket som jag brukar men det jag hittade var riktiga fynd! Kolla priset!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback