Don't stop the party!

Hade en riktig kanon kväll igår då jag och en kompis pratade en massa strunt, drack lite och lyssnade på Gyllene tider i evigheter. Sedan gick vi ut och dansade på Rex salonger. Knökat med folk men riktigt kul! Träffade några jag känner och även nytt folk. Dansade massor och jag har nog inte skrattat så mycket på länge efter att min kompis slukat en flaska av Per Mobergs vin alldeles själv! Kvällen slutade med pommestallrik och fnitter! Härlig kväll!




Jag somnade kl fem och vaknade vid nio igen. Jag känner mig ganska pigg men jag är så törstig och hungrig. Funderar starkt på att gå över till affären och köpa gofrukost. Är sugen på en riktigt lång och mumsig frukost!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback