Gaahh!

Det var verkligen inget vidare att gå till jobbet idag. Har varit händig som ett as och på dåligt humör. Har bara velat sätta mig ner och lipa i ett hörn hela dagen. Så hände en annan jäkligt tråkig grej med som jag inte vill gå ut med ännu. Det handlar om en ny produkt som gjort mina naglar förstörda. Jag är så ledsen!! Jag har kontaktat företaget och väntar med spänning med svar.

Ibland har man pissdagar helt enkelt. Något positivt är i alla fall att imorgon kl 8 på morgonen beräknas min underbara sambo komma hem. Tyvärr så ska jag tillbringa hela dagen på jobbet men jag hoppas han hinner hem innan jag åker. Så nu har jag städat lägenheten ännu en gång så det är fint tills han kommer hem. Stackarn ska ju direkt till skolan när han kommit hem. 
Såhär ser mina stackars naglar ut nu! Gråter!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback