Krasslig!

Vaknade med halsont, frusen, huvudvärk och ont i kroppen imorse. Som tur var så jobbade jag kort dag och kunde komma hem i hyfsad tid. Känner mig fortfarande halv krasslig. Lite febrig men ändå inte. Dessutom har jag tandvärk och ett ömt knä. Inte min bästa dag med andra ord! Har försökt vila bort det genom att ligga under täcket med one pice och en bra film. Gjorde också en fruktsallad! Hoppas på återhämtning och att det inte är värre imorgon då jag ska jobba hela dagen. Var precis ute med stackars Atlas som höll på att drunkna i snön. Känns ganska skönt att sitta här inne i värmen med tanke på hur det snöar och blåser ute! Kryper nog ner inunder täcket igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback