Musik som skapar känslor

Denna låt har gått varm de senaste dagarna. Jag bara älskar den så mycket! Melodin, texten och framför allt känslan! Känslan tycker jag är det absolut viktigaste med musik. Väcker den inte riktigt starka känslor så är det inte en riktigt bra låt.
 
När jag hör denna tänker jag på hur jävligt livet kan vara i vissa samanhang men samtidigt ger den en sådan jävla frihetskänsla! Jag ser allt i slowmotion, det är sommar, glädje, hav och fest. Hur mycket man helt enkelt kan hata livet, hur man inte ens vet hur man står ut eller orkar men samtidigt så skiter man i allt och bara känner sig fri. 
 
Videon är inte den jag skulle ville se till denna låt men den är okej. När lyssnar på denna vill jag ha sommar så jävla gärna. Sommar och frihet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback