Mysdag

Lediga helger är mer än skönt. Började med en sovmorgon som var behövlig och efter det en rejäl frukost (godisdag idag) så jag var mätt till kl 7 på kvällen. Haha! Jag och Sannie åkte i alla fall till Kristianstad och shoppade. Sen var det dags för bio och titta på hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Fina Robert Gustavson säger jag bara! Och nu har vi tillbringat kvällen i soffan med mat och godis. Den här dagen har gått så fort och jag kan inte fatta att klockan gått så fort!!! Jag är sååå mätt att jag inte vet vad och tröttheten börjar kommer.  Men innan jag går och lägger mig ska jag ligga i soffan och slösurfa och lyssna på go musik.
Visar imorgon vad jag shoppade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback