Träningsappen jag använder

Jag har letat länge efter en bra träningsapp och nu tror jag att jag hittat den! Den heter "Daglig helkropps workout". Jag har bara gratis versionen än så länge och då kan man välja mellan 5 träningspass inriktade på mage, armar, rumpa, kondition och ben. Det finns också ett helkropps pass med alla grupper inräknade.


När man valt vad man vill träna kan du välja hur länge du vill träna och workoutrutin. Allt efter vad som passar dig bäst. Sedan är det bara att trycka på play.
Du ser en modell som visar hur du gör under hela tiden, tid som räknar ner och även text som visar vilka muskelgrupper du tränar. När tiden är slut hörs en signal och den byter till nästa träningsövning. 
Till vissa övningar behöver man vikter vilket jag inte har men det brukar gå bra ändå. 

Detta är en riktigt bra app som jag kommer använda fler gånger. Jätte enkel att förstå och övningarna är också är enkla. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback