Ups and Downs

Tänk att det redan är fredag imorgon! Så underbart då det är min lediga helg så jag slutar lite tidigare imorgon. Tyvärr så sitter förkylningen och magontet i och vill inte släppa. Har mått ganska dåligt i två dagar nu av min mage och idag nyser jag hela tiden. Långdragen förkylning som vägrar bryta ut med andra ord. 

Även fast jag inte mått helt 100 idag heller har det ändå varit saker som gjort mig glad och fått mig hålla humöret uppe. Bl.a. En jätte spännande sak jag har på g inför våren/sommaren. Men jag kommer inte att berätta om den förens jag vet mer och kanske helt säkert! Nu måste jag komma i säng då jag ska upp jätte tidigt och vara på jobbet redan vid 8.

Hade mitt nya halsband idag som jag matchade med mina älskade ringar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback