Välkommen 2014

Då var det visst 2014. Känns jättekonstigt men ändå såå bra. För detta året, ska banne mig bli det bästa på länge! 

Jag tycker att 2014 började bra i alla fall. Hade en väldigt trevlig kväll igår! Började med tre rätters middag hos vänner för att sedan åka vidare till en fest där alla utom jag kände människorna. Så det var riktigt kul att bara se nya ansikten. Ansikten som man också hört mycket om. Då är det alltid kul att träffa dem i verkligheten och bilda sin egna uppfattning. De var super trevliga allihopa och det var riktigt trevligt. Tyvärr slutade det mindre bra för vissa som låg och kramade toalettstolen hela kvällen och missade tolv slaget men det var ingen i mitt sällskap som tur var. Blev en sen kväll med djupa och roliga dissektioner på slutet och nu vaknade jag upp i våra vänners lägenhet och soffa. Har inte sovit mer än kanske 4 timmar totalt och det känns. Är trött och törstig som ett as! Men jag hade i alla fall ett riktigt fint sällskap när jag vaknade!
Hon har hållt mig vaken hela natten eftersom hon han lekt och smugit på mig men hon är förlåten då hon legat hos mig hela morgonen! 

En dålig bild på nyårsoutfiten var den enda bild som blev tagen under kvällen. Fy mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback