Att falla och dra sig upp igen....



Nu när jag haft semester(1 vecka) så har jag släppt lite på tyglarna vad det gäller kost. Jag har ätit det jag känt för helt enkelt, alla dagar i veckan! Jag har ätit det jag varit sugen på typ bröd, pasta, druckit läsk m.m. Det har inte varit extremt direkt utan bara jävligt skönt att inte behöva tänka sig för.
 
Igår hade vi en riktig ätardag då det både blev pizza, McDonalds och godis. Så idag känner jag helt enkelt för att dra i bromsen. Min fräscha mat, vart är du! Idag ska jag helt enkelt fylla kylen med ALLT nyttigt och kul jag kan hitta! Det ska bli så skönt! Denna vecka bli det nyttigt som bara den och jag ska försöka träna så mycket jag kan. Mina ben/fötter börjar kännas bättre så jag ska försöka både gymma och ta promenader i veckan. Åh, jag älskar detta energi kickar när jag får dem! Känner mig så inspirerad.
 
På tal om inspirerad har jag hittat en riktigt bra blogg som har bra recept och bra träningsövningar. Blev taggad till tusen! Ska fortsätta läsa den och skriva en låååång inköpslista! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback