Båttur.





Jag har än så länge varit i full gång, varje dag sedan semestern började. Måste erkänna att tröttheten inte riktigt släppt ännu. Men det är så skönt med sol och bad, det man längtat efter. Spenderade hela dagen igår på havet med mamma och pappa. Pappa fyllde år så vi "firade" på ett enkelt och skönt sätt. Det var i alla fall en riktigt härlig dag! Jag brände mig sjukt mycket på ryggen!

Idag skulle vi åkt ut också men jag fick en läkartid idag för att kolla min knöl på foten så det blev ingen båttur :( Men det kommer fler chanser och nu längtar jag tills Sannie också blir ledig från sitt plugg så vi bara kan lata oss tillsammans utan några måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback