Fullt ös, medvetslös!


Den mystiska guldmannen på marknade!
Igår var en fullspäckad dag kan man säga. Började med jobb på Kappahl. Efter jag slutat där så skyndade jag mig till mammas jobb för att jobba där. Mamma mötte upp mig och vi gick på marknaden som var i stan. Fick sedan skynda mig hem till Karlshamn för att hämta upp Sannie. Hann innanför dörren precis och bytte strumpbyxor för de helt gått sönder. Satte oss i bilen igen för att bege oss till bio med vänner 30 minuter bort. Vi var där 4 minuter innan bion började! Bra där ;) Bion varade 2 timmar och 45 minuter vilket vi inte visste så jag höll på att både somna och hungra ihjäl eftersom det enda jag ätit under dagen var snabba mål. Vi var ifrån bion lite över ett på natten och då hade vi en bit hem med. Jag var svin hungrig så vi stannade till på McDonalds. Inte min stil egentligen men jag var så hungrig och en burgare var sagolikt gott! 

Somnade nog inte förens kl 3 tror jag och hela dagen gick så fort att jag inte hann inse att jag faktiskt jobbade sista dagen på 1 månad! Jag har fortfarande inte fattat det. Jag måste smälta det och nypa mig i armen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback