Kvalitetstid med min underbara!





Idag tog Sannie några timmars ledigt från plugget så vi kunde komma iväg och göra något tillsammans. Det föll på poolhäng med utsikt av havet. Riktigt mysig dag med sol, bad, träning och fika. Nu är jag lagom bränd! Särskilt på benen där jag glömde smörja mig.

Det är så mysigt med sommar och semester! Dock har jag så jäkla ont i fötterna och benen fortfarande så jag är lite orolig och nedstämd. Men jag har lovat mig själv att försöka släppa det och inte låta det förstöra semestern! Östersjö festivalen är i stan, vi bor precis bredvid och det är folk och musik överallt och det är så mysigt! Imorgon ska vi ha fest och det kommer bli en fullspäckad helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback