Poolhäng, mjukglass och sommarkvällar.



Gud, vad varmt det är! Klockan är halv 11 och man går runt i shorts och linne och är fortfarande varm! Men vad härligt det är att sitta och njuta på balkongen av en riktig sommarkväll. Jag har bara haft semester i 1,5 vecka och det är sjukt! Det känns som jag varit ledig i evigheter! Och vilken känsla att veta att det är mer än hälften kvar! Jag njuuuuter! 

Annars då? Har legat i solen hela dagen vid en pool på ett badställe. Doppat oss konstant! Efter det åkte vi och åt mjukglass och njöt av sommaren vid hamnen. Mys! Nu är det filmtime och jag skulle egentligen vilja sitta här med en fet chokladkaka. Ja, ni vet tjejveckan! Men jag håller mig till lite jordnötter och isvatten. Det är gott det med! 

Har fullt upp i två dagar framöver så jag ska försöka att ta bilder och blogga om jag hinner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback