Positiva jag..,,



Jag vet att man inte ska klaga när det är sommar och semester. Men jag känner mig jävligt gnällig :(

Igår mådde jag skit hela dagen, Var på världens konstigaste humör, sådär så man inte vet vart man ska göra av sig själv. Sedan hade jag huvudvärk, magont och illamående av värmen. Jag pallar inte med den mer! Känns som man inte kan andas! Inte hungrig, bara trött och illamående. Usch! 

Jag har sovit 10 timmar inatt. Skönt! Men jag känner mig fortfarande konstig och så är jag helt uppsvullen i munnen, antar det är visdomständerna som spökar. Har börjat morgonen med att ringa runt till alla bilverkstäder i stan. Min ac funkar inte och den behövs nu!!! Men jag blev inte klokare på det! Så nu sitter jag kvar här på balkongen med Atlas och väntar på jag vet inte vad. Inte ett skit planerat idag! Helst vill jag bara ligga inne och sova tills solen gått ner igen. Pallar inte med solen. 

Jäkla vad positivt allt känns nu alltså...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback