Smoothie to go!






Så har ännu en kökspryl tagit plats i köket! Mitt val stod mellan två apparater och efter att ha läst och vägt fördelar och nackdelar så var beslutet inte svårt! Jag valde smoothie makern från Melissa. Anledningen till att det blev den var att den bl.a. kan diskas i diskmaskin och är mer tålig eftersom den kan krossa is. Dessa två hade inte den andra som jag tittade på! 

Jag köpte den igår och jag har redan använt den 4 gånger! Jag är så himla nöjd!!!! Jag har gjort smoothies och milkshakes i den av olika varianter (nyttiga varianter som jag kommer dela med mig av) och jag har även gjort isglass! Den är underbar och allt blir så mycket roligare med den. Bara släng i flaskan, med isbitar om du vill, skruva på locket med kniven på, mixa genom att trycka på toppen så mixar den. Sedan är det bara att byta lock och sätta på det andra locket så är den färdig att drickas! Eller då om man vill hälla upp det i ett fint glas. På nolltid har du en kall och god smoothie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback