Grrr...

Fy fan vilket dåligt humör jag är på! Det är så mycket nu att jag inte fixar det. Saker som inte löser sig, saker jag inte vill fast jag gör det för att vara snäll och en massa jävla ångest över träning och utseende. Allting bara väller över mig liksom och fet finns ingen gnista kvar. Dessutom så mår min kropp inte bra av all stress och ångest. Tryck i halsen, huvudvärk och sjukt trött. Jag vill helst bara låsa in mig, inte träffa någon och äta godis, titta på film och ha en blank kalender. Inga måsten alls! Jag hänger inte med riktigt. Det går så fort och jag är bara mitt i, i min egna bubbla där jag känner mig så instängd. Allt jag gör känns fel och så fort jag öppnar munnen kommer det bara skit. Jag känner mig äcklig och bara menlös! Herregud, jag behöver lite feel good och kanske en käftsmäll.

Jag ska ta min trötta kropp till gymmet om en lite stund. Kanske är det lite musik och adrenalin jag behöver för att bli människa igen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback