Inför midsommar....

Tänk att jag lyckades sova till halv 10 idag! Men det var verkligen fullt upp igår, steg upp vid åtta, åkte hemifrån vid 9 och var inte hemma förens halv 9 på kvällen! Under dagen hann jag med både jobb och direkt därefter åkte jag på marknad med mamma och pappa, handlade osv. 

Ja, och idag är det midsommar. Jag har varit så otaggad på midsommar hela veckan och har bara tyckt det varit krångligt. Hittade varken hundvakt eller skjuts då vi ska vara i en avkrok i skogen. Nu är hundvakt fixad med inte skjuts. Så jag funderar starkt på att vara nykter. Har inte mått 100 denna veckan då magen krånglar så jag känner inte riktigt för att vakna bakis hos någon annan då jag inte vet hur jag kommer må. Jag ska fundera under dagen på om jag ska dricka eller inte. Jag kan ha lika kul om jag inte dricker eftersom jag aldrig dricker så mycket men tyvärr blir man alltid utanför om man inte gör det! Och så är det ju alltid skönast att vakna i sin egen säng. Har inte varit hemma sp mycket de senaste två veckorna så jag känner att jag vill försöka vara det de dagarna jag är ledig nu. Förhoppningsvis löser allt sig under dagen. Nu blir det frukost! 

Kommentarer
rememberthiis.blogg.se säger:

Fin krans :D

Svar: Tack!
Maria Kronvall

2014-06-20 | 11:27:59
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback