Underbara ledighet!


Hemmagjord hamburgare, finns det godare?

Vilken dag det var igår, helt underbar! Jag och Sannie kände att vi ville komma iväg, om så bara till en annan stad för några timmar. Så vi åkte till en större stad inte så långt ifrån. Sedan shoppade vi och fikade i flera timmar. Det var så mysigt! Stannade till på lite butiker även på vägen hem och hade ingen brådska! Sedan åkte vi och handlade. Hade onyttighetsdag så det blev en del godis som åkte ner i korgen ;) Väl hemma så lagade vi världens största och smartigaste hamburgare! Jag blev så mätt att jag knappt åt något godis sen. Haha! Vi tittade på massa Vänner och så kom Sannies syster och hennes pojkvän så vi hängde i soffan, pratade och spelade Super Mario! När de åkt hem kollade vi på film och försökte äta godis. Haha! Och klockan blev hur mycket som helst innan jag hamnade i säng.Det var så mysigt och så skönt att få känna ledighet och inga måsten! 

Tack vare dagen igår så vaknade jag på så gott humör idag. Är mätt fortfarande! Haha! Det blir en lugn dag. Ska promenera en lång bit idag då jag inte tränat på hela veckan. Ångest! Men jobbet tog ärligt talat all min energi! Sedan ska jag visa vad jag shoppade igår med! 

Kommentarer
felicia säger:

Gott :)

2014-06-15 | 15:58:01
Bloggadress: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback