Utseende fixering



När jag skulle sola idag och tog på mig bikini blev jag så himla nere. Den där jobbiga ångesten kom och när jag tittade mig i spegeln var det enda jag såg allt jag inte gillar! Jag är sur på mig själv, att träningen och kosten inte har varit prio 1. Jag har slarvat mycket och nu är jag bara flera steg längre ifrån än när jag började. Jag mår inte bra när jag inte trivs med mig själv. Jag hatar när jag känner mig tjock och svullen. Jag har bara mig själv och skylla! Nu är sommaren här och det är liksom försent att ta tag i. Det är bara att fortsätta istället och skärpa till sig. Men grejen är att motivationen är inte alls där och har inte varit på länge. Det är tragiskt att inse att jag var i super bra form i vintras och inte tog vara på det. Ja, jag är bitter och sur på mig själv som fan.

Nu gäller det att gå till gymmet och inte skjuta på det, sluta fuska med godis i veckorna och äta mindre portioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback