4 år tillsammans <3

Vi firade ju igår att vi varit tillsammans i 4 år. Känns jättekonstigt när man tänker på hur långt tid det är! Vi hade planerat att åka till en annan stad för att äta middag. Så det gjorde vi men vi hade varit dåliga på att prata med varann och planera vad vi verkligen skulle göra så det blev lite fel. Jag sprang runt i några affärer och stressade bland kläderna för att jag visste att han satt utanför på en bänk och väntade. Det var ju inte riktigt så det skulle bli...Vi skulle ju trots allt göra något tillsammans. Så efteråt hade jag bara en massa ångest. Ångest för att jag istället sprang i affärer på vår dag och ångest för att jag stressat så i affärerna så jag köpt alldeles för mycket och dyra grejer som jag kanske inte tyckte var så bra. Det blev dumt alltihopa. Som tur väl var har jag en fin man så han sa att det inte gjorde något och att jag kunde lämna tillbaka kläderna hemma. 
Vi lämnade stan och stressen och åkte till havet istället. Tyvärr var det storm så vi fick nöja oss med att sitta i bilen och titta ut över havet. Det var mysigt.
Vi blev hungriga och åkte in till stan igen. Och vi hade ju inte bokat bord...Vilket vi lärde oss att vi ska nog göra nästa gång. Fullt överallt! Vi fick tillslut bord på Harrys men vi fick det som var över ungefär, ett litet högt bord med två låga fotöljer, mitt i gången där personalen sprang. Vi fick skylla oss själva men jag blev lite smått sur då det fanns bord som var lediga hela kvällen, från att vi kom till att vi gick. Så varför kunde vi inte få sitta där!? 
Skit samma. Vi tog det för vad det var och hade det bra ändå. Fantastisk mat och till och med efterätt. Kändes som att vi unnade oss det extra och vi hade det jättemysigt! 
Resten av kvällen tog vi det lugnt. Hämtade äntligen Atlas så att alla tre myste i soffan, under täcket med massa godis och film. 
Det blev en bra dag/kväll trots allt fast jag har fortfarande lite ångest för alla de kläder och skor som ligger i hörnet av rummet just nu. Ska prova igen så får vi se. 
Jag älskar min fina Sannie så mycket och kan inte fatta hur mycket han gör för mig, för att jag ska trivas och må bra. Han är den finaste i världen och jag är verkligen spänd på vår framtid tillsammans för jag tror att den kommer bli riktigt bra. Att få vars tillsammans med honom är himlen <3
Vid havet.
Mys vid vårt lilla bord!
Så goda efterrätter!

Godis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback