A little party never killed nowbody.

Nu får det vara bra med alkohol, nattklubbar och sena nätter på ett tag! Har varit så jäkla död hela dagen även fast jag drack så lite. Har inte känt mig bakis utan bara trött och uttråkad. Har tagit en promenad i solen med Sannie och sedan handlat och lagat mat. Sedan har jag legat gömd under täcket och tittat film och ätit choklad och ostbågar.....ja ni läste rätt! Jag hade lovat mig själv EN onyttig dag i veckan och jag hade min igår. Och jag vet inte om jag ska kalla det fusk eller inte. Men faktum är att det onyttiga jag åt igår var fyra cider. Resten var keso och lite sallad som jag lyckades pilla i mig. Och när man vaknar dagen efter party, är hungrig, trött och kroppen skriker efter salt och fett. Så jag tig beslutet att ta några chokladbitar och några ostbågar efter en nyttig måltid. 

Nu är det dags att ladda inför en ny vecka. Magen är full och jag orkar typ inte röra på mig. Haha! Och sömnen är ju några timmar efter....vilken tur att jag ska stiga upp kl 7 imorgon för att vara hos tandläkaren kl 8 och betala 4000kr. Dröm måndag! Jag har lagt mig i soffan nu, under täcket och lyssnar på Spotify för att tagga till. Jag ser faktiskt framemot en ny vecka på ett sätt. Har jäkligt bra arbetstider denna veckan och kommer hinna med lite fritid med bl.a. vänner. Och jag ser mest framemot träningen om jag ska vara ärlig! Pepp, pepp!
Atlasmys en söndagskväll som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback