Beslutsångest!

När vi var iväg i helgen sprang jag in en snabbis på H&M och hittade massa på kort tid. Fick med mig hem tre plagg av allt jag hittade. Med tanke på hur jag stressade där inne så hann jag inte riktigt bestämma mig om det kändes bra eller om jag verkligen gillade plaggen. hade ångest hela helgen sen. Nu har jag provat kläderna framåt tillbaka men jag kan inte bestämma mig till 100 %! Ena stunden vill jag lämna tillbaka allt för jag blir så trött på mig själv sen blir jag nästa stund osäker igen. Blir galen.
 
Tanken är att jag ska upp till H&M och lämna det jag inte vill ha idag annars kommer jag få behålla allt då jag inte hinner dit de närmaste dagarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback