Giirls night out!

Det var fem söta tjejer som ramlade in genom dörren igår. Melodifestivalen och häng i soffan. Kanske inte rätt låt som vann men helt okej ändå. Jag tog det väldigt lugnt med drickat eftersom jag känt mig så dålig under dagen. Men det gick bra, jag mådde som tur är bra hela kvällen och kunde ta några cider utan problem. Vi gick ut senare och dansade loss. Skit kul och massa folk! Goa och roliga tjejer allihopa! Blev som vanligt ganska sent men det är ju så. 
Nu vaknade jag och är svinhungrig!!! Jag känner för världens största frukost med frallor och flingor men det är ju en "ära gott dag" som gäller så jag får väl äta några torra knäckebröd! Blir en tuff dag då jag hade kunnat kränga den där stora ostbågepåsen ute på bänken och även de två stora chokladkakorna som ligger där! Men jag måste tänka på figuren och att jag faktiskt kommer må bättre om jag INTE trycker i mig allt det där skräpet!


Detta är ju de"lugnt" bilderna. De som togs senare var lite värre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback