Hey, slow it down!

Hade galen ångest hela dagen igår. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Hade ångest för allt. Pengar, kläder, utseende, kärlek och kanske jobb framför allt. I mer än en månad framåt jobbar jag jäkligt mycket. Denna veckan också. Långa dagar, möten, tidiga månar och sena kvällar. Kommer inte alla ha mycket tid för gymmet denna veckan. Kommer få prioritera bort det lite då jag måste vila de få stunder som blir över med. Behöver jäkligt mycket sömn nu har jag märkt. De säger ju att man ska tänka på pengarna så det får jag göra...

Annars är det en ganska bra måndag tycker jag. Har och göra på jobbet så det är inte tråkigt direkt men helgen gick så fort att jag bara vill gråta när jag tänker på det. Huvudet hängde inte med och det känns som varje stund var som ett fingerknäpp. Fattar inte! Är det inte helg snart igen!?
Detaljer! Älskar klockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback