I want candy!

De dagarna kommer ibland,då man kunnat göra vad som helst för en bit choklad eller två. Har haft en sådan dag idag och det är så jobbigt. Man kan nästan inte tänka på annat. Det känns så löjligt egentligen men man kan inte styra den känslan och tankarna far iväg hej vilt. 



Det har varit olidligt och jag är fortfarande sugen på en stor chokladkaka, en cupcake, ja vad som egentligen! Istället tog jag lite juice. Men det hjälpte inte mycket. Allt känns lite trögt och tråkigt nu. Det går segt. Det är ju godisförbud i veckorna nu och det går bra. Även träningen går bra men det går ändå bakåt. Känns som jag lagt på mig mer fett och det känns inte alls bra i spegeln. Det har ju gått ett halvår med slarv innan det och då kände jag mig mer i form än någonsin. Nu tränar jag och äter bra och då går det åt andra hållet istället!? Känns inte rättvist. Dessutom vet jag hur tuff den kommande månaden kommer bli och hur tuff den är nu med massa jobb och lite tid för det mesta som fritidsintressen m.m. som behövs för att hålla energin och humöret uppe. Kommer få kämpa hårt för att klara det och jag vill inget hellre! Men man fattar inte hur mycket det krävs förens man är där. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback