Lite efter....

 
Smink har varit något som jag haft 0 intresse för men på senare år har jag börjat tycka det är riktigt kul. Kollar mycket på sminkbloggar och försöker lära mig hur man sminkar snyggt. Faktum är att det är himla svårt att sminka snyggt tycker jag! Dock är det riktigt kul att köpa smink även fast jag är sålig på det. Känner mig helt vilse i sminkdjungeln. Men jag vill lära mig mer, helt klart! Tur att det finns folk i butiken man kan fråga!
 
Hur som helst har jag förstått(efter att ha läst på) att jag saknar två viktiga sminkprodukter i min samling som jag aldrig använt tidigare. Primer och concealer! Så detta står helt klart överst på min inköpslista just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback