Magont och huvudvärk :(

 
Vaknade tidigt i morse och mådde riktigt kasst. Magont och illamående och jag trodde jag skulle spy! Låg och plågades en bra stund och somnade efter ett tag(tack och lov!). Vaknade några timmar senasre och då var i alla fall illamåendet borta. Magontet är dock kvar+huvudvärk. Har sovit 10 timmar totalt och det var behövligt kan jag säga. Dock är jag fortfarande trött! Ska med andra ord ta det väldigt lugnt idag så detta magont som hängt i lite från och till hela veckan försvinner tills nästa vecka. Ska kolla in Let´s dance nu som jag missade i fredags och försöka få i mig någon frukost. Kollar på Let´s dance av en anledning egentligen och det är Kenza. Hon är ju så snygg och så duktig med. Kul att se hur hon är när jag förljt hennes blogg i så många år!
 

Kommentarer
MATILDA säger:

håller med hon är jäkligt snygg :D

2014-03-23 | 18:24:01
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback