Mår sämst :/

Igår frös jag hela dagen och framåt kvällen började jag känna mig konstig i kroppen, huvudvärk och magont. Har mittskiktet inatt med illamående och magont. Inte sovit så mycket alls :( Bestämde mig för att jag skulle sjukanmäla mig och inte gå till jobbet men när jag steg upp så kände jag mig så värdelös och jag ville inte göra det innerst inne så jag sitter nu här , fullt påklädd och ska snart dra till jobbet. Känns ju inget vidare men fan jag vill inte vara någon mes! Blir jag sämre får jag helt enkelt försöka fixa någon annan som kan jobba åt mig och jag får åka hem! Jag ärriktigt sur på att må såhär pissigt just idag då jag hade sätt framemot att jobba och sedan att jag skulle ha tjejkväll hos mig med melodifestival och utgång. Nu vet jag inte hur det blir! Jag blir så sur! Får helt enkelt ta en sak i taget och hoppas så in i Norden att jag piggnar till under dagen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback