Nu börjar det....

Denna veckan har varit hemsk! Jag har verkligen mått dåligt både psykiskt och fysiskt. Nu har även magkatarren kommit tillbaka. Så ledsen för det då jag varit fri från den i flera månader.  Fick knappt i mig någon mat igår och hade så ont.

Jag har varit arg på mig själv, för att jag levt i min egen jobb och stressbubbla. Glömt mig själv och det som jag tycker är kul och haft en jävla ångest för allt vad träning och utseende heter.

Nu är det ändring på detta. Nu tar jag tag i det på riktigt. Jag vill må bra på alla plan och jag ska kämpa stenhårt och inte tycka synd om mig själv! Idag börjar jag. 

Till att börja med, godisförbud i 17 dagar, alltså fram till påsk. Jag kommer kryssa i en kalender här för de dagar jag klarar det. Och fan ta mig om jag misslyckas. Kommer ALDRIG förlåta mig själv. Jag ska även äta en så nyttig kost det bara går. Det ska stå "nyttig" skriven i pannan på mig. Bloggen kommer bli min pepp och min chans att bevisa för mig själv att jag klarar det. Kommer träna regelbundet och så mycket jag bara kan! 

Dessutom ska jag inte tänka så mycket. Jag ska verkligen jobba på att ta en dag i taget. Jag måste lära mig stressa ner! Och jag ska göra de saker min kropp mår bra av och ägna mig åt mina intressen. 

Jag ska också ta hand om mig själv och mitt utseende och inte bara vara slapp och lat.

Jag är peppad och jag längtar efter att se skillnaden på både kropp och hälsa!

Min vikt är just nu 54 kg så jag har gått upp 1 kg. Men mitt mål är inte att rasa i vikt. Men mitt totala mål är att gå ner 2 kg innan sommaren. 

Tog lite bilder för att kunna se vad som händer med kroppen under denna tiden. Kommer ta bilder i slutet av månaden också:




Kärlekshandtagen, fett på magen och celluliter är de faktorer jag mest kommer jobba med. Det har börjat komma lite väl mycket på senaste. Dags att bromsa innan det är försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback