Sånt som kroppen tycker om



Att gå till Apoteket är helst något jag undviker nu för tiden. Jag går hellre till hälsokostbutikerna. Jag köpte på mig en big size mivi total kvinna då jag testade en liten flaska och har haft den tills några veckor tillbaka då den tog slut. Jag drog på att köpa en ny och då blev jag sjuk och mådde piss. Nu har jag köpt en ny och det ska verkligen bli skönt att få i sig vitaminerna igen. Borde alla!

Min mage har också varit i allmänt obalans i två veckor nu så jag fick hjälp i butiken med vad jag skulle välja. Blev en sort som heter Probiotika. Goda bakterier i som ska ställa tillbaka balansen igen. Ja, tack! Har tagit min första tablett nu och hoppas på att magen ska bli bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback