Sommaren, när kommer du?

Skulle nog kunna prata i timmar hur mycket jag längtar till sommaren och vad jag längtar efter med sommaren. En sådan här dag då jag känner mig så himla nere så längtar jag mer än någonsin efter sommaren. Tänk om jag hade kunnat sitta på min balkong nu, det hade varit varmt, jag hade varit lite bränd och hade bara haft shorts på mig. Blommor hade varit omkring mig och man hade kunnat känna lukten av grillat och människor som skrattat långt borta. Jag hade lyssnat på någon musik som fått mig att känna livet på riktigt och i handen hade jag haft en stort glas med en kall drink i. Jag hade kunnat sitta där hela natten, med en filt och tända ljus. Bara jag, mina tankar och den härligt underbara sommaren.
Jag längtar så mycket efter min semester just nu att jag vill dö...


Inspo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback