Testagram!

 
 Det här med att få hem skönhetsprodukter varje månad på posten var ju en riktig hitt. Men jag tyckte inte det lockade mig så mycket att jag var tvungen att skaffa det jag också. Här om dagen så såg jag i en tidning att det var en ny grej påväg som funkar på samma sätt fast med lite mer variation. Var tvungen att kolla upp det och nu har jag registrerat mig och väntar spänt på att packetet ska trilla ner i brevlådan...
 
 
Testagram erbjuder att få hem en låda varje månad med 5-10 produkter i full size! Du har chansen att välja själv vad du vill att boxen ska innehålla då du kan välja mellan olika av dina intressen. Du kan välja bland mat, godis, smink, fotografering, hund, katt, träning, ekonomi m.f. Så när de plockar ihop boxen åt dig behöver du inte vara rädd att få hem något som absolut inte intresserar dig! Om det handlar om tex kylvaror kan du få en kupong och hämta den i närmaste butik. Alla produkter ska du då recensera. Det är inget tvång men det är ju grejen med det hela! 
 
 
Detta är så pass nytt att man bara kan anmäla sig än så länge. Det finns ännu inget datum på när den första boxen kommer men det blir i vår. Det som lockade mig till att prenumerera är att du verkligen kan få grejer som intresserar dig utifrån dina intressen, det är ingen uppsägningstid och det kostar bara 49 kr i månaden. Det var helt klart givet att beställa!
 
Ser med spänning framemot att få hem boxen och självklart kommer jag att lägga ut ett inlägg på vad jag får i boxen och jag kommer även att skriva om produkterna när jag testat dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback