Underbara lediga dag!

Slöade efter frukosten med att kolla runt på bloggar, lyssna på musik och sedan sminka mig lite extra länge. Gick sedan en tur på stan iklädd en tunnare jacka. Solen var framme och det var såå härligt! Hälsade på en kompis på hennes jobb och hon berättade att hon och hennes sambo har hittat lägenhet här i stan. Och dessutom inte så långt ifrån oss! Några få minuter bort så är vi hos varann. Jag blev så glad! Gjorde min dag! Sedan gick jag och shoppade fina kläder och köpte mig en sallad som jag njöt av hemma med Atlas som sällskap. Vilken bra dag! 

Detta shoppade jag idag:


Från H&M



Från BikBok

Från H&M och BikBok. Dock såg jag att det ena örhänget sönder men det såg jag inte förens jag kom hem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback