Utbildning och långdag..

Då var det fredag igen. Fattar inte att veckorna går så fort som de gör just nu! Blev inte mycket sömn inatt heller då jag inte kunde stressa ner och visste att jag skulle upp så tidigt och jobba en mega lång dag. 

Utbildningen är fixad och det återstår 3 timmar av hela dagen som är på mer än 10 timmar och jag lever! Känner mig ganska okej. Mer än vad jag trodde. Visst är jag trött och seg men det har gått att leva med. Nu längtar jag tills denna dagen är över så jag får åka hem till min lilla familj, krama dem och titta på Lets dance. Nu ska jag visserligen jobba imorgon men men det känns ändå skönt att det är lördag. 

Kämpa nu de sista timmarna och hålla tummarna för att det inte blir ett rent helvete. Gud, vad jag längtar hem...
Utbildning nr 3

Sallad till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback