Varför jag, varför just idag!


Befinner mig på jobbet för en heldag och jag mår så himla dåligt!!! Var ganska pigg imorse och jag tänkte nu är det borta. Jag haft fel! Jag har bara mått sämre och sämre för varje timme. Kroppen ömmar, huvudet värker, mår sjukt illa, magknip och vill bara dö! Och jag har fyra hela timmar kvar innan jag får åka hem!!! Hur ska detta gå!? Jag vill ju inte åka hem, jag vill klara dagen men inte må såhär! Helst vill jag gråta och bara åka hem till min pojkvän och bli tröstad men jag biter ihop och är trevlig ändå. Fy fan för detta!

Var nere på Apoteket innan och köpte det jag kunde komma på som lindrar en ömmande kropp och en värkande mage! Dags att proppa i sig. Jag hoppas verkligen att det hjälper!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback