Att vara tjej en gång i månaden...


Det har inte blivit mycket sömn inatt. Har haft så jäkla ont! Vaknade för en timme sedan, trött som ett as men jag kan inte sova. Frågan är om jag ska ligga kvar eller stiga upp? Jag vill inget av det just nu! Som tur är jag ledig idag. Men det är inte kul att vara trött ändå. Vill ha en stor lördagsfrukost! Fruktsallad vore gott eller någon fralla kanske! Kylskåpet är tyvärr tomt så jag måste vänta på att Sannie vaknar så vi kan handla. 

Tanken är att vi ska grilla med vänner ikväll. Sannie ska först iväg på dagen så jag blir själv hemma. Sen ska han hämta mig. Är inte så pigg på det just nu men jag vet att om jag är själv hemma hela dan kommer jag bli sjukt rastlös om jag ska vara hemma hela kvällen också. 

Vi får se hur allt löser sig! Nu vill jag ha frukost och värktabletter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback