Detta fanns i mitt paket!


Detta var vad som fanns i mitt paket idag! Så mega, super kul att jag ska få testa dessa produkter och baka cupcakes! 
Det ni ser på bilden är: 
- Muffinsformar. (Här)
- Tyll du kan spritsa gräs med. (Här)
- Utstickare blomma. (Här)
 
Jag kommer såklart baka cupcakes med detta och allt kommer jag visa er. Recept, hur produkterna funkar, bilder m.m.
 
Och det bästa av allt, sidan som produkterna kommer ifrån har riktigt fina grejer som ni får 35% rabatt på om ni anger "baka" i varukorgen. (Gäller till den 25 maj). Dessutom har de alltid fri frakt. Så skynda fynda säger jag bara!
www.squallido.se
 
Ni kan också följa dem på instagram:

#squallido1 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback