Sockerbalans


Min kropp har verkligen betett sig skumt idag. Har varit så sjukt trött men ändå rastlös. Mått illa också och kallavettats. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk :( Jag har i alla fall städat och sedan bara plöjt igenom disneyfilmer och tv-program. Kan nog säga att det är första gången på ett år som jag känt mig uttråkad på en ledig dag. Har varit så godissugen också så jag testade ett nytt te mot just sockersug. Det är ett rött te med kakao, chai och kanel i. Det funkade ganska bra faktiskt och jag kunde sluta tänka på chokladkakorna som ligger i skafferit. Nu ska jag fortsätta lata mig i soffan under min nya mysfilt och sedan gå och lägga mig tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback