Update!

Jag sov i princip hela dagen igår. Huvudet dunkade och kroppen värkte. Så tråkigt! Trots att jag sov bort hela dagen igår så blev det en lång sovmorgon. Är fortfarande trött men jag mår lite bättre. Det verkar som det jag har i kroppen inte vill bryta ut. Det är så jäkla drygt när man mår såhär utan att det blir något mer av det liksom. Jag är hemma från jobbet idag med. Känns skit eftersom jag är sjuk nästan hela tiden. Men det är som det är och kroppen kan man inte styra över. Jag ska vila hela dagen och försöka titta på en film. Orkade inte hålla ögonen öppna igår så det blev ingen film alls! Ska också sova för jag känner att jag nog behöver några timmars sömn till. Så trött!!!! Förhoppningsvis ger denna dagen mig lite mer energi. Det är min förhoppning i alla fall.
 
Nu blir det te och mörk choklad <3

Kommentarer
GoForFit säger:

Så gott :)

Svar: Mycket :) Lite vardagslyx ;)
Maria Kronvall

2014-05-13 | 16:22:09
Bloggadress: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback