This day....


Bild: En vältränad kropp två år tillbaka då jag låg i med träningen! Vill komma dit igen!

Vaknade med illamående idag och under dagen kom även magknip. Inte kul! Trots detta är jag på ganska bra humör. Heldag på jobbet och jag har massor att göra! Så efter lite mat kommer förhoppningsvis de sista timmarna gå som en dans ;) Jag jobbar ju i butik vilket gör att jag rör på mig otroligt mycket på en dag. Vi har dessutom vårt lager en våning upp så det blir massa gratis motion! Jag älskar att ha ett rörligt jobb. Får mycket gratis när jag jobbar vad det gäller förbränning av kalorier ;) Men det har också sina nackdelar. Efter en lång och stressig vecka är både huvud och kropp slut! Och därför har jag svårt att få in träningen. 

Hur gör ni som har rörliga jobb? 

Kommentarer
Elin säger:

jätte fin blogg!

Besök gärna min blogg! :)

2014-11-12 | 15:27:46
Bloggadress: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback