Starten!


Hösten är farlig. Då kommer den där mysmänniskan fram påriktigt med allt vad det innebär. Mysa i soffan, tända ljus, ett bra program och lite godis. Ja, jag har varit inne i en riktig period där jag bara vill äta! I två veckor har jag ätit allt jag kommit över, vilken dag det än varit. Jag har bakat massa kakor och frossat varje dag! Detta är inte okej känner jag. Så här om dagen på gymmet tänkte jag för mig själv. Det är nu eller aldrig jag har chansen att komma i form inför sommaren 2015. Det tar tid och jag måste börja nu! Så det var sär jag bestämde mig! Min motivation har varit 0 verkligen. Men nu bygger jag upp den så sakta! 

Igår tog jag min sista ätardag på i alla fall två veckor. Jag krängde godis på kvällen så jag skulle hata det riktigt mycket när jag vaknade idag. Haha! Och jag kan ju säga att jag är så osugen på godis idag att det känns som jag aldrig mer kommer vilja äta det! 

Jag kommer ha mål men de kommersades små och korta. Jag funkar inte med långsiktiga mål. Nu är jag i alla fall sugen på att kunna bära tighta klänningar och känna mig snygg, äta hälsosamt och må bra, träna mycket och känna mig stark. Jag kommer ägna stor del idag åt att bygga upp mål/schema på hur jag ska träna/äta osv. Jag kommer göra det på mitt sätt och ingen diet kommer vara inblandad. 

Dessutom ska bloggen få en uppfräschning. Det ska rensas, nya kategorier och ny header också! Skönt! 

Let's do it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback