Gymday!


Hallå måndag, hallå trött kropp! En dags vila var inte nog för mig. Jag har varit helt förstörd på jobbet hela dagen! Det tog ända tills eftermiddagen innan jag piggnade till i alla fall lite. Tre dagar kvar innan det blir en dags ledigt igen. Och ja, denna veckan kommer bli lite udda. Jag vet faktiskt inte hur den kommer bli. Så träningen har jag inte planerat fullt ut som jag brukar. Det är ju Valborg på torsdag. Jag jobbar från morgon till kväll men det hade ju varit kul att hitta på något!? Dagen efter är det ju ledigt och ja, min födelsedag. Jag har alltid väldigt blandade känslor för den...Sedan mer jobb på lördag och söndag ledig. Jag vet liksom inget om denna veckan. Ska jag fira eller inte? Ska jag festa eller inte? Det får helt enkelt bli fokus nu i början av veckan på jobb, träning och bra kost. Sedan får väl resten bara hända eller inte hända. Haha!

Jag ska snart packa min gymväska och bege mig till ett säkerligen fullsmockat gym. Ska bli härligt som tusan att träna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback