Motivation, vart är du!?


Denna bild tog jag imorse. Det känns helt okej nu och jag har kommit tillbaka någorlunda i form efter semestern. Träningen har jag ju inte prioriterat utan kosten har varit i fokus. Jag tränar när jag känner för det. Kroppen är så trött och jag vet inte varför. Det håller i sig, trött, ont i kroppen, huvudet, illamående och svullen om magen. Dessutom är jag konstant hungrig. Det är som att det jag äter försvinner påvägen ner. Fattar inte! 

Jag kommer fortsätta ta det lugnt tills mitt jobb lugnat sig och jag känner mig lite piggare. Under tiden ska jag njuta av sista sommaren, ladda mer mer kolhydrater, unna mig på helgerna, lyssna på kroppen och bygga upp motivation. För den är verkligen borta!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback