Om allt och ingenting...


Herregud, vad jag ätit blåbär de senaste dagarna! Hur gott med färska blåbär!? Dock inte egenplockade men goda ändå :)

Jahapp, då var det lördag och jag är ledig. Har dock sovit skit inatt och har legat vaken i flera timmar. Är helt död och jag hade verkligen bara velat sova en liten stund till. Men det verkar ju vara omöjligt! Har haft världens mensvärk hela natten men nej då, ingen mens! Anade att något var på g i kroppen igår då jag kallsvettades hela dagen på jobbet igår. Det var hemskt, jag mådde skit! Åkte hem direkt efter jobbet trots att jag skulle tränat men jag orkade verkligen inte så jag bara fortsatte må konstigt! De försvann som tur väl var på kvällen(tacka gudarna för det)

Träningen har varit sparsam de senaste veckorna men det känns okej då jag jobbat/jobbar mycket. Kosten har dock gått bättre! Två veckor utan godis! Inte en enda bit!!! Men som jag var nära på att ta en chokladbit igår men jävla jag gjorde det inte! Det har faktiskt för övrigt varit en lätt match! Inte varit sugen alls fram tills igår. Idag dock ska jag slå på stort! Lyxfrukost it is! Ska väcka min kära sambo(om jag vågar såhär tidigt!!)och vi ska iväg och handla frallor, juice och massa annat gott! Sedan ska jag vila hela dagen för att orka med utgång ikväll. Alltid när jag är uppsvullen som en jäkla flodhäst frågar tjejerna om jag ska med ut. Haha! Men jag hittar väl något plagg som kan dölja det! 

Ja, det där var allt eller inget!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback