Mjölkchokladen utan tillsatt socker


Jag var bara tvungen att testa denna choklad när jag såg den i hyllan. Det är så många som verkar mumsa på denna trots att de är inne på träning och hälsa. Denna är ju inte "nyttig" men den är bättre än en Marabou chokladkaka eftersom den innehåller sötningsmedel. 

Förväntningarna jag hade på smaken var låg! Likaså förväntningarna på konsistensen. Men jag blev överraskad! Den var bra både i smak och konsistens. Den är ganska söt men ändå helt okej. Det är inget man ska sätta i sig en hel bara för att det är sötningsmedel i men det kan vara ett bra alternativ om man vill unna sig något eller att ta en bit om man är extremt sugen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback