Lyssnar på kroppen...


Denna vecka har inte blivit som planerat. Jag hade lagt upp träning och allt annat jag skulle göra för varje dag innan mina två långa jobbdagar skulle börja på fredag. Dock så har jag blivit inringd igår och idag+att jag plågats av yrsel, trötthet, huvudvärk och en jobbig mage hela veckan. Dessutom har jag känt av stressen denna veckan vilket medför sina problem. Därför har träningen kommit efter. Det är jag väldigt sur för men jag har prioriterat vila framför träning på den lilla lediga tid jag har.

Jag laddade med en härlig frukost imorse och några inspirerande artiklar ur nya Life tidningen. Hoppas på att känna mig piggare idag och ha lite energi över när jag kommer hem ikväll. Imorgon väntar en lååång jobbdag! 

//M

Kommentarer
Oslofru säger:

Så härligt, ser ut som en riktigt god frukost det där :) Hoppas du får en underbar torsdag fina du!

Svar: Ja det är verkligen en perfekt frukost. Åhh, tack och detsamma till dig!
Maria Kronvall

2015-02-12 | 10:45:26
Bloggadress: http://www.oslofru.com
Erika säger:

Ibland kan det ta emot att lyssna på kroppen, men i längden lönar det sig. Hoppas du piggnar till och får energi till träning :) Härlig blogg!

Svar: Ja verkligen. Nät huvudet vill något annat och kroppen något annat. Tack så hemskt mycket :)
Maria Kronvall

2015-02-12 | 10:52:44
Bloggadress: http://reachyourgoal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback