Ny start

Förra veckan var verkligen hemsk. Kroppen sa bara nej hela tiden på alla sätt vilket gjorde att jag inte orkade träna så mycket vilket i sin tur gjorde mig på dåligt humör. Jag har verkligen haft ett uselt humör! Jag hatar mig själv när jag är sån. Som om det inte vore nog så vaknade jag med en förkylning i lördags och vägrar bryta ut och som vägrar släppa. Efter veckan var jag bara extremt trött i helgen, på allt. Försökte samla energi med vänner, bio och en massa godis, glass och tacos. Jag har ätit alldeles för mycket sådant i helgen. Mycket mer än vad som varit tillåtet för min del. Men jag var bara less och brydde mig inte. Så gjort är gjort och jag känner väl direkt ingen ångest över det. Maten gick i alla fall ganska bra i övrigt förra veckan och jag åt ingen kvällsmat vilket har hjälp siffran på vågen. Jag kom också iväg på ett gympass igår vilket kändes bra. 
 
Nu är det en ny vecka och jag hoppas att den kommer vara betydligt bättre än förra. Jag har tyvärr fortfarande förkylning i kroppen vilket är drygt. Just nu orkar jag inte riktigt samla ihop mig inför veckan då jag inte orkar tänka men jag hoppas kunna hitta motivation under dagen. Ska snart iväg en sväng och det hoppas jag kommer få mig på andra tankar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback