När man inser sanningen om sig själv....

När jag igår på instagram hittade en tjej som visade före och efter bild på hennes resa så insåg jag att så som hon såg ut på sin förebild lika gärna kunde varit jag som jag ser ut nu. Jag blev otroligt besviken och fick återigen en jävla ångest efter att jag suttit och tryckt i mig alldeles för mycket godis under kvällen. Imorse såg jag åter igen bilder på de som lyckats. Kan de kan väl jag? 

Min framgång står jävligt stilla just nu och när jag såg framför mig att i sommar stå där framför spegeln i bikini, lika dan som jag ser ut nu, skulle göra mig så besviken. 

Nu är det fan dags att skärpa sig på riktigt. Träningen och kosten handlar inte bara om utseende utan om mitt mående. Det får mig att må så otroligt bra! Nu blir det striktare kost, inget "jag orkar inte träna idag" och fokus på att må bra utan att känna stress och ångest över att jag inte är där alla andra är. 

Jag ska fan nå mina mål inför denna sommaren och efter det fortsätta att leva en livsstil som jag älskar, som får mig att må bra och utvecklas! Go! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback