Skriver av mig...

Jag som såg framemot en ny, bra vecka. Men tji fick jag. Även denna veckan har varit under all kritik. Fortfarande värk i kroppen och omänskligt trött. Gått och oroat mig varför det sitter i så länge och börjat misstänka sköldkörteln igen. Fått panik, känt stress och inte orkat något. Ovanpå allt har familjeproblem dyckt upp, jobbiga sådana och det har gjort mig orkeslös, deppig och utan livslust rent allmänt. Jag har i alla fall klarat de långa jobbdagarna trots att jag bara velat lägga mig ner och skrika. Träningen har jag genomfört men inte med all kraft och motivation. Maten har blivit lidande då jag tryckt i mig en del dumma saker för att ens hålla mig vaken på jobbet. 

Jag vill egentligen inte fylla denna bloggen med negativa saker men ibland får man bara inse sanningen. 

Idag är jag ledig och jag kände mig något bättre igår eftermiddag/kväll. Dock är jag mega trött idag. Har sovit dåligt och oroligt. Men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Äta en god frukost med min sambo, gå till gymmet tillsammans och sen bara vata resten av dagen. Jag hoppas kunna släppa stressen och känslan av att känna sig otillräcklig och vilsen. 

Nu vill jag gå mot bättre tider....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback